Ironexic

"There is no darkness,only a lack of light"

The only one that I have ever known

Kategori: Sinnestillstånd

Många, många tankar. Har varit hos pojken i flera dagar, vet inte vad jag känner och jag är rädd. För han är så sjukt snäll, han bryr sig så himla mycket om mig fast vi bara kännt varran i 3 veckor. Jag vet att jag kommer såra honom, för jag lyckas alltid såra de som bryr sig. Har halv fastat sen nyår, har ätit en banan, riskex och mörk choklad. Nyår spårade förresten. Shit vilken snefylla. En vän berättade att hon hade fått halft brotta ner mig för att jag inte skulle skära mig, ringde tydligen till pojken och berättade att jag ville ta livet av mig och tillslut ringde mim kompis min pappa så att de skulle hålla ögonen på mig under natten. Skäms något.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: