Ironexic

"There is no darkness,only a lack of light"

Tusentals morgondagar

Kategori: Melankoliskt

Fick helt plötsligt sjuka impulser att skada mig själv. Inte rispa, nypa, slå utan verkligen skära, sådär djupt så det inte slutar blöda. Varför? Trots en dålig start på dagen lyckades jag vända den åt rätt håll och har ägnat eftermiddagen åt att söka jobb, promenera, laga mat och övningsköra. Men så fort jag försöker slappna av. Vill skära, skära, skära och sen bara se blodet. Jag som klart mig i månader( fyra faktiskt). Det vore ju fånigt. Ska inte, får inte. Distrahera, sysselsätt. Håll dig aktiv.

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Finaste vännen, du är så duktig. Hoppas det gick bra <3

    Svar: Tack<3 det gick bra<3
    ironexic.blogg.se

    2013-04-11 | 12:02:41
    Bloggadress: http://timeforliving.blogg.se

Kommentera inlägget här: