Ironexic

"There is no darkness,only a lack of light"

Long time no see

Kategori: Melankoliskt

Jag lever, jag tror att jag gör det iallafall. Mycket har hänt sen senast. Jag har tagit studenten. Varit för full. Klarat att inte spy på två veckor. Provat att vara vuxen då familjen är i Spanien. Tagit överdoser. Åkt ambulans. Blivit magpumpad och legat på intensiven. Varit stanmis på psykakuten. Bytt medeciner. Ja... Just nu befinner jag mig i Falun. Ska försöka ta körkort. Körläraren sa att jag borde gå en kurs i själförtroende istället för körlektioner haha. Lever på kaffe. Har gått upp två kilo, levde nästan normalt i flera veckor. Har ätit förbjudenmat. Ofta på fyllan. Pizza. Pasta. Våfflor. Choklad. Idioti. Jag förtjänar det inte.

Kommentarer

  • Julia säger:

    Jag tänker mycket på dig. Du är stark! Du klarar det här. Jag hoppas att du mår bättre snart <3

    2013-07-08 | 11:56:17
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/lillajullebulle

Kommentera inlägget här: