Ironexic

"There is no darkness,only a lack of light"

Oplanerat

Kategori: Sinnestillstånd

Skulle vart hos pojken i helgen, men han ligger hemma med feber så jag har fått underhålla mig själv. Timslånga promenader och körkorts plugg har jag roat mig med. Jag är så enormt rastlös att jag inte vet vart jag ska ta vägen, har inte kunnat sitta still på flera veckor! Tror att det kan bero på att jag ökat fluoxetinet till högsta, så ska försöka få tag på nån läkare imorgon och se om det finns några andra möjligheter. Dessutom innehåller tydligen kapslarna jag äter gelatin, vilket inte gör mig så himla glad. Måste ju kunna undvikas?

Kommentarer

  • captivatedminds.blogg.se säger:

    Det finns fluoxetin med vegetabiliskt gelatin! :)

    Svar: ÅH,taaaack för att du sa det!
    ironexic.blogg.se

    2013-01-27 | 19:15:50
    Bloggadress: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här: