Ironexic

"There is no darkness,only a lack of light"

Förnedring

Kategori:

Skulle gå och ta prover idag,för att kolla upp mina näringsvärlden och lite grejer. Efter det 5 röret säger sköterskan" ja, nu ska du bara ta ett urinprov så är vi färdiga sen".    Jag hatar urinprov, det är äckligt och förnedrande att pissa i en mugg. Blev så ledsen av det att jag gick och köpte godis, och sen blev jag självklart ännu ledsnare och spydde.
 
Men det har faktiskt inte bara vart dåligt idag. Fick ju vara hos M i natt, och det var så skönt. Han är så omtänksam! Och så har jag äntligen träffat Amanda! Vi har inte träffats sen julavslutningen:(  Hon fyller förresten år idag, kika in på hennes blogg och säg grattis vettja! Sen är jag lite stolt över att jag varit i skolan tre dagar i rad! Om än bara en timme varje dag, jag har iallfall varit där. Jag är även 10 dagar skärfri. lite,men mycket i samanhanget. Det finns allid ljus i mörkret!

Kommentarer

  • 39 säger:

    Fast i kisset kan de se jättemycket sjukdomar innan det bryter ut ordentligt om det skulle vara så och det är väl bra att veta. <3

    Svar: Jo det är så sant, men situationen är fortfarande väldigt påfrestande:(
    ironexic.blogg.se

    2013-01-16 | 17:10:55
    Bloggadress: http://deerheart.blogg.se

Kommentera inlägget här: