Ironexic

"There is no darkness,only a lack of light"

Dont hold back

Kategori: Sinnestillstånd

Har pratat med pojken. Vi har kommit överrens om att vara vänner så länge. Alltså, han är så söt att jag dör. Ringer och kollar hur jag mår och han bryr sig nog på riktigt. Det känns inte ens som han är besviken för att jag inte vill ha sex, så skönt!

Men ja, lever ju fortfarande i verkligheten. Vikten står still, vilket är underbart med tanke på hur mycket jag hetsat senaste dagarna. Imorgon ska jag till äs igen, vet inte varför men jag hoppas på behandling så snart som möjligt. Min ätstörning gör mig faktiskt tjock. Bara för att jag ska gå mot strömmen liksom.

Kommentarer

  • Linnéa säger:

    Det låter som att du har en fin kille!
    JAg hoppas att du får den hjälp du behöver och BRA behandlare. Kämpa. <3

    Svar: <3
    ironexic.blogg.se

    2013-01-10 | 09:12:58
    Bloggadress: http://stjarnmoln.blogg.se
  • Amanda säger:

    Jag vill också att behandlingen ska börjaaa. Vill komma igång snart liksom

    Svar: haha jag får bara veta att den "ska komma igång till våren" det kan fan va typ i maj:( saknar dig<3
    ironexic.blogg.se

    2013-01-10 | 11:28:48
    Bloggadress: http://www.burnitoff.blogg.no
  • Amanda säger:

    Ja till mig sa hon, i slutet av december "så fort en pågående grupp har slutat om max 3 månader" så mars-april typ? Känns evighetslångt haha. saknar dig med tjejen, men kommer du på religionen imorgon så ses vi! <3

    2013-01-10 | 18:00:16
    Bloggadress: http://www.burnitoff.blogg.no

Kommentera inlägget här: