Ironexic

"There is no darkness,only a lack of light"

Så får det bli

Kategori: Behandling

Jag lever. Mycket som händer. Behandlingen är i full gång och det känns som att de vill att vi ska bli friska på en gång. Som det ser ut nu ska vi skriva ner allt vi äter, när och var. Vi ska äta regelbundet, det får inte gå mer än 3 timmar mellan, och vi ska försöka undvika att " kompensera" som det så fint heter. Det betyder att hela mitt liv måste ändras. Jag har inte mycket tid över för att jag måste äta så mycket hela tiden. Det betyder att saker som inte är livsviktiga hamnar i andra hand, typ som bloggen, vilket är synd, för jag saknar er. Men det får bli som det blir, jag vill liksom bli frisk nu när jag har fått chansen. Mår skit av att äta så mycket, men som behandlaren säger : det är en grej man bara måste göra. Vägde mig i torsdags och insåg att jag gått ner exakt tio kilo på ett år. Det är väl liksom egentligen ganska normalt? Mitt BMI är fortfarande för högt så. Vi hörs<3

Kommentarer

  • captivatedminds.blogg.se säger:

    Läkare rekommenderar ett gå ner ett kilo i veckan, så när jag gick ner 25 kilo förra året så kändes det jättelite. :(

    Svar: Alltså, fina du, 25 kilo på ett år är mycket. KONSTIGA läkare
    ironexic.blogg.se

    2013-02-26 | 14:20:35
    Bloggadress: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här: