Ironexic

"There is no darkness,only a lack of light"

Och vi provar igen

Kategori: Sinnestillstånd

De ringde från äs, och tydligen hade någon bangat ur eller något för jag ska få börja i grupp redan på torsdag. Jag är livrädd men vill ju ur det här... Har bestämt mig för att bli frisk så många gånger men nu när jag får kunnig hjälp kanke det faktiskt går? Jag tänker i allfall försöka...Igen.
 
Ja, idag fyller jag ju år. Slapp tårtan imorse men vi ska äta den efter pizzan. Tårta och pizza på samma kväll? Även om jag har varit på gymmet och sprungit idag har jag en känsla av att jag inte kommar behålla maten, det känns lite för ångestfyllt. Snart ska jag göra mig iordning och sen ska jag in till stan och möta upp M. Saknar honom fast vi sågs igår, illa...
 
Fick massa mysiga presenter imorse, bland annat nytt te (äpple,kanel och russin, så gott!), rit- och-skriv block, pennor,inpackning och hudkräm och de sista pengarna som behödes till körkortet. Jag tror att det faktiskt är en bra dag idag.

Kommentarer

  • captivatedminds.blogg.se säger:

    Jag är helt övertygad om att det kommer gå bra, du fixar det ❤

    2013-02-04 | 17:13:27
    Bloggadress: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här: