Ironexic

"There is no darkness,only a lack of light"

Åldersnåjja

Kategori: Sinnestillstånd

Imorgon fyller jag 19 jävla år. I kylen står en vacker kaloririk tårta. Kvällen har bestått av ångest. Jag känner mig misslyckad. Jag är en tjock dålig människa utan jobb som inte klarar av skolan. Eller, så känns det just nu iallafall. Om några timmar får jag vara med M igen och då känns det bog bättre. Alltså, jag hade ju bestämt mig för att aldrig mer bli beroende av en människa sådär igen. Efter ett förhållande som inte varat mer än två veckor är jag redan fast. Men hur fan ska jag kunna låta bli när han är det bästa som någonsin hänt mig? Hur ska jag kunna låta bli när han är den enda som förstår, den enda som verkligen ser och tycker om den jag är? Det är ungefär lika lätt som att vara normal.

Kommentarer

  • captivatedminds.blogg.se säger:

    Jag tycker du borde njuta av din födelsedag. En gång om året skadar inte. Du blir inte tjock av att äta som en normal människa en gång om året. ❤

    2013-02-04 | 01:37:49
    Bloggadress: http://captivatedminds.blogg.se/
  • Silverglitter säger:

    Grattis på födelsedagen, försök njuta av den <3

    2013-02-04 | 08:59:00
    Bloggadress: http://silverglittrande.blogspot.com
  • Z säger:

    Åh, känner verkligen igen mig! Utan min kille vet jag inte vad jag skulle ta mig till.. Största rädslan är nog ändå att bli lämnad, usch:( det gäller verkligen att inte bli för "klängig" märker jag:/

    Svar: ja verkligen! grejen är den att M verkligen vill veta allt om mig och verkligen bryr sig, han märker på en gång när nått är fel. så det är liksom svårt att inte vara det. Men vi får njuta av dagen!
    ironexic.blogg.se

    2013-02-04 | 11:31:29
    Bloggadress: http://zkinny.blogg.se
  • Ellen säger:

    Jag är precis som du. Efter inte ens en månad med min nya kille säger jag att jag älskar honom. Det är farligt att bli så fäst vid en ny människa så snabbt... <3

    Svar: ja det är riktigt läskigt!
    ironexic.blogg.se

    2013-02-19 | 21:07:12
    Bloggadress: http://hogtiskyn.blogg.se

Kommentera inlägget här: