Ironexic

"There is no darkness,only a lack of light"

Mat

Kategori: Mat och träning

Usch. Jag är äcklig, tjock, och dålig på att kämpa mot friskheten. Hade några tjejer här igår och självklart skulle det ätas kladdkaka. Med grädde. Och jag åt faktiskt utan dåligt samvete. Sen fortsatte det. Äckliga chips som jag åt bara för att. Och idag har det blivit ännu mer, tofuglass och kakor. Som jag spydde upp. Klarade mig i tre dagar. Är så jävla dålig. Har proppat i mig lugnande och gått en promenad i höst rusket och försöker rycka upp mig. Jag tänker faktiskt inte ge upp även om det är det ända jag vill just nu.

Kommentarer

  • Glitter säger:

    Klarade mig också i tre dagar. Eller fyra kanske. Hatar att jag alltid faller tillbaka. Att jag tillåter mig att göra det. Jag vet precis hur du känner.

    2012-09-22 | 21:34:44
    Bloggadress: http://glitterlila.blogg.se

Kommentera inlägget här: