Ironexic

"There is no darkness,only a lack of light"

i’ll hang on, to the hope

Kategori: Sinnestillstånd

Igår gick super. Låg på minus. Var med underbara Amanda och tänkte inte så mycket på mat. Ikväll har jag ätit så in i Helvette. Jag känner mig så äcklig och jag avskyr mig själv hela vägen in i själen. Typ tio mackor med ost( jag är en jävligt dålig vegan) massa broccoli, soyghurt och riskakor. Allt ner och hälften upp. Avsky. Verkligen. Varför förstör jag allt? Vågen visade 57,1 idag och sen äter jag. Varför varför varför?!?!?!? jag fattar inte. Har gått långt och druckigt massa te för att lugna ner mig men ändå känner jag paniken komma smygande. Känns som att den här kvällen kommer sluta med tabletter och rakblad.

Kommentarer

  • Glitter säger:

    Hoppas du höll dig borta från tabletterna och rakbladen. Kram

    2012-09-12 | 23:58:59
    Bloggadress: http://glitterlila.blogg.se

Kommentera inlägget här: