Ironexic

"There is no darkness,only a lack of light"

I need controll

Kategori: Sinnestillstånd

Jag är så frustrerad. Det är inte min dag idag. Morgonen gick bra, var nervös över läkarbesöket men inte sådär jobbigt nervös. När jag väl kommer dit får jag höra att jag är gravt deprimerad och ska byta mediciner. Hatar förändringar. Höjd dos av atarax och en ny medicin som heter paroxentin, någon som har erfarenhet av den? Både viktuppgång och aptitlöshet stod som biverkningar, hoppas på det sena. Ja, påväg därifrån inser jag att jag har tappat mitt skolbusskort. Gick hela vägen tillbaka men hittade det inte. Fick ett nytt och nu är jag skyldig skolan 300 spänn, yepp. Fick halvt panik i skolan, men blev lite gladare av mina fina vänner, och fina Amanda!! Nu är jag påväg hem från gymmet, gjorde så dåligt ifrån mig där. Mina misstag från igår gör så satans ont att jag knappt kan gå. ( hade ett nytt rakblad, blev djupare sår och jag fyllde badkaret med rött vatten tills jag svimmade, lyckad flicka här). Imorgon ska jag iallafall vara barnvakt åt jordens absolut sötaste unge, underbarare barn får man leta efter!!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: