Ironexic

"There is no darkness,only a lack of light"

Hur långt du än har kommit är det alltid längre kvar

Kategori:

Ångestnatt & hetsfrukost. Mår inte bra i min slitna själ. Vill faktiskt att det ska vara vardag, skola. Jag klarar inte av helgerna alls. Vräker i mig äcklig mat. Var över 2000 gränsen igår. Trots kompensation. Känner mig så äcklig. Har iallafall en grym träningsvärk efter passet igår, alltid något.

Jag vill verkligen inte mer. De där farliga tankarna om att avsluta livet smyger sig tillbaka, de som inte funnits där på nästan två veckor. Farliga tankar om hur, var och när. Det är alldeles för lockande. Ska jag verkligen behöva må såhär? Är det mitt eget fel att jag mår som jag mår? Försöker att vara aktiv, försöker att göra saker jag mår bra av och de funkar ju ibland. Men ibland sjunker man djupare ner än vanligt. Som inatt. Och idag. Och kanske måste jag tillåta mig att ha dåliga tider också.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Men fina du, livet kan vara så hårt ibland <3
    Sv: Heh, tack :)

    2012-09-02 | 12:09:54
  • Sandra säger:

    Tack för tipset inför middagen. Gjorde dock tacopaj, de blev uppskattat.

    2012-09-02 | 13:05:09
    Bloggadress: http://daysofmine.blogg.se
  • Amanda säger:

    Åh vännen :( har också 0 kontroll på helgerna, hatar det. Vi kommer inte ses imorgon tyvärr heller för är asförkyld så ska vara hemma haha... wish me luck. Men kommer till skolan så fort jag mår bättre!

    Och man kommer alltid ha bättre och sämre perioder, men du får inte ge upp när det blir extra svårt, det är bara kämpa på och inte ge upp! Men ta hand om dig tjejen så ses vi när jag är frisk, och du kan smsa när du vill <3

    2012-09-02 | 21:35:04
    Bloggadress: http://www.burnitoff.blogg.no

Kommentera inlägget här: