Ironexic

"There is no darkness,only a lack of light"

Fredag

Kategori: Sinnestillstånd

Har nyss ätit en middag bestående av pasta. Ångest, har inte ätit pasta på veckor. Låg sömnlös inatt och blev väckt fem gånger i skolan. Har fått en läkartid på psyk på måndag, ska förhoppningsvis få nya mediciner och antagligen nya diagnoser, känns som det kommer vara rätt hårt att tackla allt igen. Nu skiner solen och jag ska ut och gå en runda på typ 5 kilometer:)

Fick veta en konstig sak idag. Mamma skickade ett sms och skrev att en tant som jag träffat några gånger dog igår. Blev lite ledsen och försökte trösta mamma, och vet ni vad hon säger då? " hon var din biologiska morfars syster". Det har hon alltså strunta i att berätta för mig tills hon dog! Känner mig sviken.
(min "mormor och morfar" som jag växt upp med är inte mina biologiska morföräldrar)

Ikväll ska jag ta det lugnt, blir till att försöka landa lite i migsjälv, tänkte tända rökelser och köra lite yoga:)

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Men oj, vilken svår situation:s men skönt med yoga!

    2012-09-15 | 23:11:56

Kommentera inlägget här: