Ironexic

"There is no darkness,only a lack of light"

Come fly with me

Kategori: Sinnestillstånd

Har inte hetsat på två dagar, bra för att vara jag. Annars är allt helt åt Helvette. Föräldrarna bråkar, med varandra och med mig. Har alltid en ångestattack på väg och har gått från alla lektioner idag för att lugna ner mig. Har fina vänner i skolan, men kan ändå inte visa vem jag verkligen är för dem. Därför skrattar jag, ler och är glas även med dem som vet att mitt " jag mår bara bra" inte är sant. Har inte sovit på två dagar. Fy

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Lägg dig och sov eller iallafall vila lite darling, och sov hela dagen imorgon! Ta det lugnt, gör sånt du vill och ta hand om dig själv <3

    Svar: fick sova några timmar i natt iaf:) puss på dig
    ironexic.blogg.se

    2012-09-06 | 21:32:59
    Bloggadress: http://www.burnitoff.blogg.no
  • Em säger:

    hoppas det löser sig och att du får en fin helg ändå <3

    Svar: tack<3
    ironexic.blogg.se

    2012-09-07 | 05:58:46
    Bloggadress: http://addictedtorunning.blogg.se

Kommentera inlägget här: