Ironexic

"There is no darkness,only a lack of light"

Can't you see im leaving now

Kategori: Sinnestillstånd

Vaknade i samma dimma som jag somnade i. På något vis lyckades jag ta mig upp och klä på mig. Vaknade till lite när jag kom ut i friska luften och kylan. Försökte vara normal i skolan, som vanligt. Min IR lärare( som är min mentor) såg att det inte var bra och hon pratade med mig i nästan en timme. Jag rev muren en stund och pratade om hur jag verkligen mår nu.Lutar mot att jag får gå i skolan en termin till efter gymnasiet. Wiho. Men jag kan inte fokusera på något som det är nu. Maten då? Havregrynsgröt och två godisar som en kompis sa åt mig att äta. Ikväll får vi gäster och då blir det tårta. Ska försöka äta lite och inte spy. Igår fick jag veta att jag är allergisk mot sten- och kärnfrukter, vilket utesluter typ halva min kost. Tänker därför börja äta ägg igen, så länge de är från frigående höns känns de ok.

Hoppas ni mår bra! Styrkekramar<3

Kommentarer

  • Em säger:

    vad inkluderas i stenfrukter? tråkigt att vara allergisk :( kram

    Svar: Hallon,björnbär och mango bland annat :(
    ironexic.blogg.se

    2012-09-13 | 18:50:22
    Bloggadress: http://addictedtorunning.blogg.se

Kommentera inlägget här: