Ironexic

"There is no darkness,only a lack of light"

Söndag

Kategori: Allmänt

15 timmars fast nu. Som planen ser ut ska det bli tio till. Längre än så klarar jag inte,för då börjar jag bara hetsa,och det SKA jag inte. Jag ska bli vacker. Tränar bort bakfyllan genom att hoppa hopprep:P Senare idag ska jag träffa några fina flickor och "fika". Ska cykla in till stan, 1,5 mil fram och tillbaka:)

Jag har funderat på en sak också. Jag har ju aldrig riktigt försökt göra något med den här bloggen,har mest använt den för att skriva av mig. Har dock läst många vackra bloggar och ser hur underbart ni andra äs bloggare behandlar varandra,och jag skulle så gärna vilja bli en del av det. Skulle så gärna vilja vara en del av några som förstår. Så skulle verkligen bli lycklig för lite komentarer eller något sådant!


 alll my love, Iron

Kommentarer


Kommentera inlägget här: