Ironexic

"There is no darkness,only a lack of light"

Jag struntar i nyårslöften

Kategori: Sinnestillstånd

Hemma, trött och sliten. Rädd men nöjd. Har fått sova i någons armar igen, har fått känna mig omtyckt och bekräftad. Nu vill jag helst bara dra täcket över huvudet och stanna där till 2014 så jag slipper bekymra mig över skolan. Har dock fått för mig att jag ska ha fest imorgon, så det går inte att göra så. Varför fick jag för mig att ha fest?!? Jag orkar inte. Som tur var har mina vänner tagit på sig att fixa det mesta, så jag tänker bli full, hitta en nyårs kyss , njuta av färgexplosionerna på himlen och strunta i löftena. Det funkar ändå aldrig med det där. Och allt det sär med att nyår skulle vara en ny chans?! Det är bara en undanflykt för alla som inte orkar ta tag i saker tidigare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: