Ironexic

"There is no darkness,only a lack of light"

Lantliv

Kategori: Allmänt

Jag trivs här. Jag trivs med att inte ha en människa mer än farmor och farfar i närheten. Går i shorts utan att fundera över det. Promenerade tull kyrkogården igår. Jag älskar kyrkogårdar. Finner lugn där. Har sovit mellan tolv och fem inatt, det är mycket för att vara jag. Det är så skönt att kroppsarbeta, det är som att träna med betalning! Åker hem mot Uppsala ikväll, ska bli skönt att få se mina underbara syskon igen!
Kramar och styrka till er!

Kommentarer

  • Louise säger:

    Sv: Tack fina vackra du!



    Skönt att höra att du har mått bra av att bo hos dina släktingar också, kan vara så fruktansvärt jävla skönt att få komma bort ibland och umgås med andra släktingar än familjen, det blir ju på ett annat sätt!



    Ta hand om dig, kram!

    2012-08-15 | 16:42:28
    Bloggadress: http://artonsuger.webblogg.se/
  • Kathrine säger:

    Sv: Det är tyvärr min mors tröja som hon har haft sedan tonåren så det finns tyvärr ingen chans att jag vet vart :P Synd att det inte finns sådant nu!

    2012-08-15 | 17:57:29
    Bloggadress: http://notreallyana.blogg.se/

Kommentera inlägget här: