Ironexic

"There is no darkness,only a lack of light"

Klarar mig ju inte utan det här.

Kategori:

Okej. Ska sammanfatta lite snabbt hur det ligger till. Var ju och tog blodprover i onsdags. På eftermiddagen ringde en läkare och bad mig komma in "akut" och göra en MRT röntgen. Har nämligen något tumör liknande på min hypofys och mina värden var fuckade. Är äckligt rädd att något ska vara fel, får veta på måndag. Känner bara att jag behöver skriva, skriva och skriva för som ni förstår är det otroligt mycket tankar som flyger omkring i mitt huvud nu. Massa, massa tack till fina Amanda ( burnitoff.blogg.no , förlåt för att jag är så efterbliven att jag inte vet hur man länkar. ) för att du har fått mig på andra tankar<3 igår gick vi runt i härliga mataffärer och kollade näringsvärden. Normalt. Hittade iallafall lite härliga saker. Jag ska NER nuu. 2,6 kilo på rätt väg iallafall!
Oj va långt det blev, ingen kommer orka läsa men nu är jag back in tack igen.
Kram

Kommentarer

  • Em säger:

    såklart vi orkar läsa :) synd med värdena, lite läskigt, men det ordnar sig säkert!!

    2012-08-31 | 18:51:35
    Bloggadress: http://addictedtorunning.blogg.se
  • Anonym säger:

    Hoppas att allt går bra, och att det inte är något farligt <3

    2012-08-31 | 19:36:53
  • Amanda säger:

    Anytime darling! <3
    Och det där var inte långt ju knäppizzz haha, inga problem att läsa! Puss

    2012-08-31 | 21:15:53
    Bloggadress: http://www.burnitoff.blogg.no
  • caz säger:

    hoppas det ordnar sig. Kram på dig <3

    2012-09-02 | 17:14:19
    Bloggadress: http://inteutanattfalla.blogg.se

Kommentera inlägget här: