Ironexic

"There is no darkness,only a lack of light"

För en tid som bara går och aldrig kommer igen

Kategori: Allmänt

Spårade igår. Blev äckligt full och däckade tillslut hos en kompis.Tog mig till skolan,lagom sliten. Fick några kommentarer om att jag "såg lite död ut". yey.

MEN något sjukt har även hänt idag. Visade sig att en tjej som går i min parallel klass är en av oss! Det är så äckligt skönt,men samtidigt lite läskigt. Där har vi gått i två år och träffats varje dag utan att liksom fatta. Och idag har jag pratat,fy vad jag har pratat. Känns skönt att kunna säga ALLT utan att hon dömmer,utan att hon ser på mig med den där "du är galen" blicken. Nej, det går inte riktigt att förklara hur det känns, men det gjorde mig glad ändå. Kan äntligen ventilera med någon! Efter skolan gick vi två ner på stan och träffade fina norrskensflickan. Gick,pratade och spenderade tid i en mycket fin tebutik som jag inte visste fanns. Har köpt blåbers te och citron och ingefärs te!:D hinkar i mig nu:)

Dagens intag då: en nektarin,colazero och en jävla massa vatten för att bota bakfyllan. Te med lite soyamjölk. Bra dag,med andra ord.



Kommentarer

  • Linnea säger:

    Sv: Helt sjukt! Fast jag vägrade ju äta det!:)

    2012-08-23 | 20:17:10
    Bloggadress: http://harviljamenintekraft.blogg.se/
  • Amanda säger:

    Jaaaa det är så sjukt haha, men jätteskönt! Fast har fortfarande inte riktigt smält det tror jag haha. Åh jag ska duscha nuuuu!

    2012-08-23 | 20:29:16
    Bloggadress: http://www.burnitoff.blogg.no
  • Norrskensflickan säger:

    Ja, det var så trevligt att träffa er! så sjukt roligt att få träffa nya ansiktien :)

    2012-08-23 | 20:37:26
    Bloggadress: http://norrskensflickan.blogg.se/
  • addictedtorunning.blogg.se säger:

    åh, vilken tebutik? tehörnan eller bönor och blad? eller finns det nån jag missat? :)

    Svar: Tehörnan:)
    ironexic.blogg.se

    2012-08-24 | 08:12:44
    Bloggadress: http://addictedtorunning.blogg.se/

Kommentera inlägget här: