Ironexic

"There is no darkness,only a lack of light"

Dagen

Kategori: Allmänt

Jag skulle verkligen gå till skolan idag. Hade lagt fram kläder jag känner mig trygg i och tvättat håret. Men jag klarade inte av det. Det gick verkligen inte. Det kommer bli ett förjävligt år. Ringde en kompis som jag känt sen jag var tre år  och pratade med henne och gick långt. Hon lovade mig att hjälpa mig med skolan om jag vill, hon är ett riktigt geni. med henne. Har motionerat bort 1240 kcal idag, så ligger nog på minus. Imorgon ska jag väga mig. Har ingen våg hemma, mamma slängde den nr jag vägde mig varje morgon och kväll, och vi har ingen ny, så jag måsteväga mig på gymmet. Har varit en bra matdag idag, som tur är. Var även länge sedan jag drack alkohol i någon form, vilket jag är otroligt stolt över faktiskt. Letar desperat efter ljusglimtar i en ganska mörk värld. Nu ska jag tända rökelser och drick te. Puss på er <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: