Ironexic

"There is no darkness,only a lack of light"

Besatt

Kategori: Allmänt

Dagen började bra. Kom upp vid nio. Städade, bytte lakan, rensade skafferiet och åkte sedan till gymmet och körde ett hårt skivatångs pass. Kom hem. Ensam hemma. Och då sket sig allt. Det började som en vanlig hets, men efter ett tag förlorade jag kontrollen helt. Det var verkligen som jag var besatt. Brukar liksom alltid ha koll på läget trots att jag vet att jag gör fel, men det här var annorlunda. Sa åt mig att sluta men det var inte jag som var där, det var inte jag som åt. Tog en promenad och nu börjar jag återgå till det normala, om man bortser från en uppblåst mage  och att jag väger tio kilo mer än i morse.

Kommentarer

  • Caz säger:

    Usch, jobbigt :/ kram

    2012-08-16 | 20:34:36
    Bloggadress: http://inteutanattfalla.blogg.se/
  • Jackie - Livet med mina egna ord säger:

    sv; aaah. du har testat circadin? jag som lite hade tänkt att det skulle fungera super. menmen, får testa och se. ska hämta ut dem på måndag.

    2012-08-17 | 12:19:07
    Bloggadress: http://sockerkyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här: