Ironexic

"There is no darkness,only a lack of light"

Ångest

Kategori: Allmänt

Var dum nog att räkna ut mitt BMI. Om man räknar med kvälsvikten är det 27.2. Förstår ni hur tjock jag är? Jag borde inte få finnas. Skönt att det börjar bli höst så man kan gömma sig i stora tröjor. Fyfan, jag äcklas över min kropp och lider verkligen med de som måste se den. Fyfan! Har duschat i timmar bas för att få vara ren. Jag måste vara ren. Problemet är bara att jag aldrig riktigt vet vart smutsen finns. Ibland går det att tvätta bort den, ibland kan man spy ut den och i värsta fall får man skära ut den. Nu ska jag ta alldeles för många artarax och propavan. Jävla skitläkare som inte ger mig vettiga sömtabletter bara för att jag är "lite självmordsbenägen". Fyfan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: