Ironexic

"There is no darkness,only a lack of light"

And we don´t eat untill your father´s at the tabel

Kategori: Allmänt


                                    
Idag har jag velat leva. Jag har varit på stranden och blivit nedstänkt av små killar. Jag har sprungit efter dem,blivit jagad,varit en tjuv och bytit en bjöja. Vuxen poäng! Hehe. Har även bestämt mig för att helt fullt ut bli vegan. Jag har fram tills nu ätit ägg,fisk,kyckling och ibland nötkött, men nu är det helt rent som gäller! Det var samvetet som tog det beslutet. Hetsåt choklad. 1230 fucking kalorier. Spydde tills det var tomt. jag vill vara REN. Imorgon ska jag fira en fin vän som fuller år och kolla på Lalhe. Och kanske få i mig lite mycket sprit som vanligt.

Kommentarer

  • Lizzie säger:

    sv: haha skönt att inte vara själv! jag är 154-155 :)

    2012-08-03 | 12:09:59
    Bloggadress: http://kilogram.blogg.se/

Kommentera inlägget här: