Ironexic

"There is no darkness,only a lack of light"

All we can do is keep breathing

Kategori: Allmänt

Hemma. Mamma hälsade mig välkommen hem på sitt eget lilla sätt: "Jaha;är du hemma redan? Trodde du skulle komma hem imorgon". Känner mig mer välkommen när mina underbara småsystrar kastade mig i famnen direkt efterråt. Jag älskar dem,de ger mig lite livskraft. Det låg ett brev på mitt skrivbord när jag kom hem. En kallelse till vuxenpsyk. De vill "göra en utvärdering av mina problem och lägga upp en vårdplan". Öööh. Jag har gått hos samma behandlare i två år nu,och jag har liksom precis börjat prata med honom om vad som verkligen tynger mig. Det tog mig två år att ens börja prata om övergrepen,tvången och ätstörningarna. Och nu måste jag börja om igen. Han har själv sagt att jag borde gå kvar hos honom,men att det inte går eftersom jag har fyllt 18. yepp,underbara vård<3 funderar på att bara säga att jag mår bra,så jag slipper. Jag vill inte behöva gå igenom allt igen! Tog även mod till mig och loggade in på skolans hemsida. Mitt schema ser helt okej ut,jag kommer läsa ganska roliga ämnen,och jag slipperengelskan och idrotten! Problemet är bara de att jag har sex IGn sen förra året som jag måste försöka läsa upp. Jag orkar inte! Ska bli skönt att jobba några dagar och få tankarna på annat. Jag älskar mitt jobb,jobbar med en liten pojke som har Downs syndrom,han är så hälig och energifull!Tyvärr blir det bara några timmar i månaden... Nu ska jag kolla på Inception, älskar den!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: