Ironexic

"There is no darkness,only a lack of light"

Inga ursäkter

Kategori: Allmänt

Det finns inga ursäkter.Inga ursäkter till att jag inte bloggat,inga ursäkter till att jag gått upp fucking TVÅ KILO! faN. Pojken och jag funkade inte,vi hade helt olika avsikter. Tre veckors sommarjobb är avklarat och pengarna kmr den 6 augusti. Ipoden är fylld med Kent. Rakbladen ligger allt för nära. Jag önskar att jag vore stark,stark som förr. Då jag var som ni. Nej,jag klarar inte mer. Inte ensam. Och jag har ingen kvar. Jag vet inte vad som händer.

Nån kommer ta dina ungdomsår ifrån dig
Det kommer hända om det inte hänt
Du kommer brinna upp
Åh du kanske förlåtit kanske förlåter men
Du kommer aldrig brinna så igen

Nån slängde ut dig som en sommarkatt till slut
Som om det gjordes för din skull
Och du har någon ny att somna bredvid nu
Det är inte lätt att va så ung
Oskar Linnros, Ny favorit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: